چند سال است که با اجرای نادرست سیستم خصوصی سازی، کارخانه ها و شرکت های دولتی واگذار شده با مشکل مواجه و یکی پس از دیگری به نارضایتی نیروها به تعطیلی کشیده می شوند.
طبق اصل 44 قانون اساسی واگذاری ها به منظور انتقال شرکت ها از بخش دولتی ناکارآمد به مدیران و بخش خصوصی متخصص است، روشن است این واگذاری ها به افرادی صورت گرفته که هیچ تخصص علمی در این حوزه نداشته و ندارند.
همان طور که هر روزه در جراید و رسانه ها دیده می شود شاهد تجمع و فریاد کارگرانی هستیم که حقوق و دستمزدشان ماه ها به تاخیر افتاده و حق هیچ گونه اعتراضی ندارند، زیرا کارفرما، این قشر مستضعف را باقراردهادهایی تحت عنوان قراردداد سفید امضا به خدمت گرفته شده است.
مبحث دیگری که به منظور آن اصل 44 قانون اساسی نوشته شد، کمک به اقتصاد کشور برای تسریع حرکت، جبران عقب ماندگی گذشته و رسیدن کشور به جایگاه اصلی خود بود ولی در عمل آنچه که دیده می شود، چیز دیگری است.
پرداخت بیش از 562 میلیارد ریال تسهیلات در ساخت مسکن استان، وضعیت شرکت هپکو در سازمان خصوصی سازی، پرداخت تسهیلات باید در حمایت از بخش واقعی تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه توسعه استان مرکزی است.
هفته نامه توسعه با مشی سیاسی و اجتماعی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی نائب علی هداوند در گستره استان مرکزی منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 13 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.