به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز سه شنبه در حاشیه بازدید از سامانه سامد و گفت و گوی تلفنی با شهروندان افزود: تلاش می شود تا در سال ۹۷ برای ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در این استان فرصت شغلی جدید برای افراد جویای کار فراهم شود.
وی اظهار کرد: استان مرکزی در سال ۹۶ پایین ترین نرخ بیکاری در سطح کشور را داشته است.
آقازاده بیان کرد: یک چهارم درخواست مراجعان مردمی مربوط به اشتغال است که با توجه به منابع محدود دولت پاسخگویی به همه مطالبات امکان پذیر نیست اما دولتمردان دوازدهم برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار اهتمام جدی دارند.
استاندار مرکزی ادامه داد: دولت تدبیر و امید برای پاسخگویی به تعهدات خود در حوزه اشتغال پایدار عزم خود را جزم و همه امکانات و ظرفیت های موجود کشور را در مسیر تحقق این امر، بسیج کرده است.
آقازاده افزود: بخش عمده ای از مطالبات شهروندان استان مرکزی در تماس روز جاری با سامانه سامد، درخواست شغل بود.
استاندار مرکزی گفت: ظرفیت استان و کشور برای پاسخگویی به همه نیازهای اشتغال محدود است اما همه تلاش ها برای توسعه زیر ساخت های اشتغال پایدار به کار گرفته شده است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: سامانه سامد فرآیند مناسبی در جهت احترام به حقوق شهروندان است و از مراجعات حضوری و اتلاف وقت جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: تعدادی از واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مرکزی به دلیل دریافت معوقاتی بانکی، شرایط دریافت وام جدید را ندارند.
استاندار مرکزی در مدت زمان بیش از 2 ساعت به صورت تلفنی از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) با شهروندان گفت و گو کرد و در این راستا مشکلات 22 تماس گیرنده، بررسی و دستورات لازم صادر شد.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای یک میلیون و 429 هزار نفر جمعیت است.
6991/ 3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.