20 متری میقان نامه محله ای مسکونی در اراک است که در حاشیه کمربندی قدیم این کلانشهر قرار گرفته وهمان طور که از یک سو به خیابان شن کش و از سویی دیگر به میدان فراهان ختم می شود.
باوجود اینکه فصل بهار است اما نشانه ای از بهار و سرسبزی و شکوفه های درختان در این خیابان نیست، شاید مهمترین مشکل 20 متری میقان نبود فضای سبز و دوری از بوستان باشد چرا که این خیابان مملو از مغازه های مکانیکی و تعمیرگاه خودرو بوده که در و دیوار های سیاه و روغن های ریخته شده در کف پیاده روها و خیابان، نیاز به فضای سبز و ایجاد نشاط را دوچندان کرده است.
استقرار تعمیرگاه های ماشین در این خیابان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است یکی از این مشکلات نبود جای پارک خودرو در این خیابان است.
بی سر و سامانی در بخش های مختلف این خیابان بسیار مشهود است و جداول شکسته، پیاده روهای نامناسب و در و دیوارهای سیاه نمونه هایی از این آشفتگی ها است اما آلودگی محیطی و صوتی در این خیابان به نسبت 30 متری میقان کمتر است.
کاهش 30 درصدی کشت هندوانه در استان مرکزی، تامین بخشی از درآمد های دولت از مالیات در سال جاری، جدی نگرفتن کاهش 3 درصدی اعتبارات استانی و شهرداری شورا از دیگر عنوان های خبری هفته نامه امیر است.
هفته نامه امیر استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی ابوالفضل نیک عهد در گستره استان مرکزی منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 13 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.