مدیرکلینیک باروری بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 35 میلیارد ریال برای راه اندازی این کلینیک توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.
وی اظهار کرد: به روزترین تجهیزات درمان ناباروری موجود در بازار برای این کلینیک تامین شده است و تمام فرایند ناباروری در این کلینیک به مراجعان استان مرکزی و استان های مجاور ارایه می شود.
مدیر کلینیک باروری بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک گفت: آی یو ای، آی وی اف، رحم اجاره ای، اهدای تخمک، لاپاراسکوپی و میکرواینجکشن از جمله عمل های جراحی ناباروری است که در این کلینیک به مراجعان ارایه می شود.
عزیزی افزود: درمانگاه فوق تخصصی زنان و مردان به صورت مجزا، روانشناسی، مشاوره تغذیه و ورزش از بخش های درمانی این مجموعه فوق تخصصی است.
وی بیان کرد: با راه اندازی این کلینیک برای 20 نفر کادر تخصصی و کارشناسی و دکترا فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: هزینه درمان ناباروری در کلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک نسبت به سایر مراکز، با وجود خصوصی بودن پایین تر است و مراجعان به مرکز 3 تا 70 میلیون ریال برای درمان هزینه می کنند.
مدیر کلینیک باروری بیمارستان فوق تخصصی سینا اراک گفت: با راه اندازی این کلینیک هم استانی ها از عزیمت به تهران برای دریافت خدمات ناباروری بی نیاز شده و در مقوله توریسم درمانی، فرصت مناسبی در استان فراهم شده تا خدمات به مراجعان سایر استانها نیز ارایه شود.
در استان مرکزی 10 بیمارستان فعال با یک هزار و 945 تخت مصوب و یک هزار و 750 تخت فعال و 85 بخش درمانی وجود دارد.
16 واحد بیمارستانی استان مرکزی مربوط به حوزه دولتی ، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
در حال حاضر 698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.
133 آزمایشگاه مستقل و غیرمستقل 54 مرکز اورژانس بیمارستانی، 54 مرکز مستقل و غیرمستقل پرتو نگاری، 146 داروخانه و 103 واحد توانبخشی در استان مرکزی فعالیت دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.