به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده شامگاه یکشنبه در دیدار با کارمندان فرمانداری های ساوه و زرندیه افزود: کارمندان وزارت کشور همواره به دنبال حل مشکلات مردم هستند.
وی با اشاره به اختیارات قانونی وزارت کشور برای ورود در حوزه های مختلف، افزود: همکاران وزارت کشور در فرمانداری و بخشداری ها همواره با حجم کاری بالا در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، سیاسی و حقوق مشغول خدمت رسانی هستند که این مهم نشان دهنده پشتکار و تبحر آنها است.
استاندار مرکزی گفت: کارمندان زحمتکش این مجموعه با اخلاص مشکلات مردم را برررسی و در جهت رفع آن تلاش می کنند که این یک ثواب و نعمت بزرگی است که نصیب کارمندان شده و برکت این کار به خانواده ها و فرزندانشان برمی گردد.
سیدعلی آقازاده با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال کاهش مشکلات کارمندان و افزایش رفاهیات آنها است، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم گام های مناسبی برای بهبود معیشت کارمندان برداشته است.
استاندار مرکزی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع اولویت کارمندان وزادت کشور است گفت: اکنون که فرصت خدمتگزاری فراهم شده است باید در نحوه برخورد با مراجعان و پاسخگویی با سعه صدر و متانت رفتار کرد و مشکلات شهروندان را شنید.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز در این دیدار با اشاره به فشردگی کار در فرمانداری ها و بخشداری های شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: کار در حوزه فرمانداری و بخشداری ها به خصوص در این دو شهرستان بسیار سخت است.
محمد بهاروند، صنعتی بودن و مهاجر پذیری این دو شهرستان را دلیل اصلی تراکم کاری دانست و افزود: عشق و ایثار و فداکاری زمینه کار همکاران وزارت کشور است.
استان مرکزی با یک میلیون 413 نفر جمعیت و 29 هزار و 530 کیلومتر وسعت در قلب ایران قرار گرفته و یک و 82 درصد از کل مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.
این استان دارای 12 شهرستان، 23 بخش، 33 شهر، 66 دهستان و یک هزار و 394 پارچه آبادی دارای سکنه است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.