به گزارش ایرنا، این مسابقات شامگاه جمعه با حضور 58 شرکت کننده از شهرستان های اراک، ساوه و خمین در سالن جهاد کشاورزی اراک برگزار شد.
در قسمت نوجوانان این دوره از مسابقات مهدیه جهانی در وزن منفی 45 کیلوگرم، مائده آخوندی در وزن منفی 48 کیلوگرم، نرگس بهادرستانی در وزن منفی 51 کیلوگرم، مریم محمدیاری در منفی 55 کیلوگرم، حدیث مولوی در وزن منفی 59 کیلوگرم و هانیه نادی در وزن منفی 63 کیلوگرم عنوان برتر را کسب کردند.
همچنین میترا سادات طاهری در وزن منفی 68 کیلوگرم، فاطمه سادات میرسعیدی در وزن منفی 73 کیلوگرم و نیلوفر بداغی در وزن منفی 84 کیلوگرم به مقام قهرمانی وزن های خود دست یافتند.
در بخش بزرگسالان این دوره از رقابت ها فاطمه بهادری در وزن منفی 48 کیلوگرم، مائده اثنی عشری در وزن منفی 51 کیلوگرم، نفیسه فرمانی در وزن منفی 54 کیلوگرم، زهرا طالبی در وزن منفی 58 کیلوگرم، سمیرا رفیعی در وزن منفی 66 کیلوگرم و محدثه عزیزی در وزن منفی 71 کیلوگرم به عنوان نفرات برتر وزن های خود معرفی شدند.
مهری سلمانی در وزن منفی 81 کیلوگرم، فاطمه صادقی در وزن منفی 87 کیلوگرم و معصومه فرمانی در وزن منفی 100 کیلوگرم نیز نفرات برتر وزن های خود شدند.
آمنه احسان بخش نائب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مرکزی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمان کشوری که از نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می شود، اعزام می شوند.
یک هزار و 800 نفر به صورت سازمان یافته در هیات کونگ فوی استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.