به گزاری ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: برجام این تجربه را برای کشور به همراه داشت که تنها باید بر همت و سرمایه های داخلی تکیه کرد و رشد و پویایی اقتصاد درون زا کشور را به سرمنزل مقصود می رساند.
وی ادامه داد: آمریکا با زورگویی نمی تواند پیمان بین المللی را زیر پا بگذارد چرا که جهان شاهد شکل گیری و روند برجام و تعهدات آن بوده است.
امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: خروج احتمالی آمریکا از این پیمان بین المللی برای همیشه چهره سیاه این کشور را به جهانیان و مردم ایران نشان می دهد.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: آمریکا در طول 2 سال گذشته اقدامی در راستای برجام انجام نداده و جمهوری اسلامی ایران از این کشور خیری ندیده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری سیاست های آمریکا در خصوص قدس، افزود: قدس پایگاه اولیه اسلام و قبله نخست مسلمانان است و تا قیامت هرگونه توطئه علیه این مکان مقدس خیانت علیه اسلام محسوب می شود و مسلمانان به سادگی از کنار آن عبور نمی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) به رهبر معظم انقلاب، مردم کشور و استان گفت: جامعه امام زمانی (عج) جامعه صالح و در انتظار ظهور است.
وی ادامه افزود: عفاف، حجاب، ایمان و تلاش در راه خدا از سرمایه های معنوی و اصلی جامعه امام زمانی(عج) است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و تبریک هفته معلم خاطر نشان کرد: معلمان امانتداران مردم هستند و تربیت نسل آتی جامعه در دست آنان است.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: معلمان از این فرصت باید برای خدمت به جامعه اسلامی استفاده کرده و نسلی خلاق، پرسشگر و پویا برای آینده ایران اسلامی تربیت کنند.
وی ادامه داد: انحراف جوانان و نوجوانان از جمله گناهان بزرگ در دین اسلام به شمار می رود که باید با آشنایی هرچه بیشتر جوانان با احکام اسلامی و دینی از بروز این مهم جلوگیری شود.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.