عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس به هیچ وجه زیر بار افزایش قیمت خودرو نمی‌رود.

محمد‌رضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش ۴ تا ۸ میلیونی قیمت خودرو‌ افزود: افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان اقدامی معقولانه نبوده و بدون شک این موضوع با حضور مسئولان مربوط در کمیسیون‌های صنایع و اصل نود مجلس پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی خودروسازان در اعلام قیمت، خود مختار شده‌اند، گفت : وزیر صنعت، معدن و تجارت هم باید در اینباره به خودرو‌سازان تذکر دهد و جلوی افزایش قیمت را بگیرد تا این موضوع تأثیرات منفی در جامعه ایجاد نکند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو، در اختیار شرکت‌ های خودرو‌ساز نیست، افزود : اگر هر گروه بخواهد به صورت خود سرانه قیمت خودرو را افزایش دهد قیمت‌ ها در بازار از کنترل خارج می‌شود.

155980

محمد رضا منصوری تاکید کرد : هرگونه افزایش قیمت خودرو باید از سوی شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده انجام شود ولی تا زمانی که این مجمع تشکیل نشده هرگونه افزایش قیمت خلاف قانون است و سازمان تعزیرات می‌تواند با آن برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودرو‌ها به این میزان هیچ توجیه منطقی ندارد، گفت: هرگونه افزایش قیمت باید همراه با ارتقای کیفیت و امنیت خودرو‌ باشد که متاسفانه با وجود افزایش قیمت شاهد این موضوع نیستیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تبعات سوئی در بازار و جامعه خواهد داشت افزود : این میزان افزایش قیمت از سوی خودرو‌سازان بدون هماهنگی صورت گرفته و همانطور که رئیس کمیسیون اصل نود و نمایندگان مجلس عنوان کردند به هیچ عنوان زیر بار افزایش قیمت خودرو نخواهیم رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.