فتح الله حقیقی روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه در آشتیان افزود: شهرستان آشتیان سرزمین علوم نوین از جمله پزشکی و مهندسی است که جایگاه و خدمات مشاهیر و نخبگان این شهرستان کمتر معرفی شده است.
وی اظهار کرد: قدمت آشتیان به پیش از اسلام می رسد و این شهرستان گنجینه ای از تاریخ را در خود نهفته دارد که بخش قابل توجهی از آن هنوز معرفی نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این شهرستان مردان نامور زیادی درعرصه علم، دین، سیاست و هنر درخود پرورش داده که آثار ارزشمندی از آنان به جا مانده است.
حقیقی یادآور شد: برای توسعه آشتیان باید ظرفیت های فرهنگی آن رشد کند و نیاز است که تصمیم جداگانه ای برای پیشرفت این شهرستان اتخاذ کرد که مبتنی بر رشد همه بخش ها باشد.
وی اظهار کرد: آشتیان در کشاورزی، صنعت و گردشگری ظرفیت های دارد که توجه به این فرصت ها می تواند رونق تولید و درآمدزایی را به همراه داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به تسهیلاتی که در بخش روستایی توسط دولت تدبیر و امید برنامه ریزی شده است آشتیان می تواند از این فرصت برای ایجاد اشتغال پایداراستفاده کند.
شهرستان آشتیان به عنوان یکی از توابع استان مرکزی با جمعیت بیش از 16 هزار نفر در 95 کیلومتری اراک واقع شده است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.