محمد ابراهیم رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تشکیلات امنیتی و اطلاعاتی ایران اسلامی نسبت به حقوق مردم حتی مخالفان و منتقدان حساس است و احترام به شاخص های حقوق شهروندی ویژگی برجسته آن محسوب می شود.
وی اظهارکرد: این سیستم منحصر به فرد از حقوق همه اقشار جامعه تا زمانی که به منافع ملی آسیب نزنند دفاع می کند و تشکیلات امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی انسان محوری ترین نظام اطلاعاتی دنیا است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت پایدار ایران در منطقه خاورمیانه مثال زدنی است و این آرامش دستاورد مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی اظهارکرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به ویژه صهیونیست ها و شیطان بزرگ آمریکا با پول و پشتیبانی مالی برخی کشورهای عربی تهدیدهای مکرر و جنگ تمام عیاری را علیه جمهوری اسلامی طراحی و مدیریت کردند اما به برکت نظام اطلاعاتی مقتدر ایران تا کنون تمامی تهدیدها و اقداماتشان علیه کشور بی اثر بوده است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیلات اطلاعاتی ایران با تیزبینی و درایت اشراف کامل بر رفتارهای دشمنان در همه زمینه ها دارد و کارنامه این حوزه در رصد عوامل تروریستی و نفوذی و مقابله بهنگام با آنان درخشان است.
رضایی گفت: اشراف اطلاعاتی و مراقبت همه جانبه بر طراحی‌ها و ترفندهای جبهه دشمنان و بدخواهان داخلی با ایثار و تلاش مضاعف عوامل از جان گذشته و متعهد امنیتی بر همگان هویداست و این تشکیلات توانسته با به کارگیری شیوه‌های مدرن، موثر و شبکه قدرتمند بازوان مردمی به بهترین شکل خدمات رسانی کند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)هم اکنون الگوی امنیتی ایران سلامی به یک الگوی فراسرزمینی تبدیل شده است.
رضایی گفت: ولایت پذیری و ولایت مداری ویژگی مهم مجاهدان خاموش است و آنها در هر مقطعی از تاریخ انقلاب و در هر شرایط این دو ویژگی را از دست نمی دهند.
وی بیان کرد: همه اقشار جامعه افتخار می کند به وجود یکایک این عزیزان و قدردادن زحمات شبانه روزی آنها برای برقراری امنیت هستند.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران از هشتم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.