سید علی آقازاده روز شنبه در پیامی که به مناسبت میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرده است: امروز حضور جوانان ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی نشان از عزم راسخ دولت برای استفاده از ظرفیت جوانان در اداره امور کشور دارد.
وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: تلاش برای احیای سازمان ملی جوانان، راه اندازی خانه های جوانان و تاکید بر سپردن مدیریت به دست جوانان توانمند، شایسته و استفاده از نوآوری های این افراد از جمله برگ های زرین دولت تدبیر و امید است.
استاندار مرکزی در ادامه این پیام افزوده است: جوانان ایران اسلامی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است، جهادی دیگر را در عرصه تولید و اقتصاد رقم می زنند و نشان می دهند که همت ایرانی، والاترین مولفه در مسیر توسعه و پیشرفت است.
آقازاده در بخشی دیگر از این پیام خاطر نشان کرده است: امیدواریم با راه اندازی خانه جوان در استان مرکزی به عنوان مرکز رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی جوانان؛ بیش از پیش شاهد توسعه فعالیت ها و مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باشیم .
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.