فتح‌اله حقیقی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی افزود: تحقق شعار سال و اجرایی شدن الگوی اقتصاد مقاومتی، در گرو مبارزه عملی و همه‌ جانبه با قاچاق کالا و ارز است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: اگر راهبرد عملی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز عملیاتی نشود، رقابت و کیفیت به یک مسئله شعاری تبدیل می ‌شود.
وی ادامه داد: باید از ظرفیت های مردمی، تشکل های غیردولتی و نخبگان در راستایی حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهره جست و در این راستا همه مسئولان باید عزم خود را جزم کنند.
حقیقی تصریح کرد: حمایت از تولید و کالای ایرانی با عملگرایی محقق می شود و باید بستر لازم را برای سرمایه گذاری و ایجاد امنیت در چارچوب قانون فراهم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: افزایش کیفیت کالاهای ایرانی سبب رقابت با کالاهای مشابه خارجی می شود و بی شک مردم از کالای داخلی استقبال می کنند .
حقیقی بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که مردم با افتخار به خرید کالای ساخت داخل مبادرت کنند و تولیدکنندگان نیز باید تلاش کنند تا با بهره گیری از تخصص و علم جوانان کشور، کیفیت کالای خود را افزایش دهند.
3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.