امرالله زند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منابع بانک سپه استان مرکزی امسال معادل 13 هزار و 820 میلیارد ریال است درحالیکه در مدت مشابه پارسال این منابع 10 هزار و 124 میلیارد ریال بود.
وی ادامه داد: تقویت منابع این بانک در سال جاری باعث شده که حجم منابع بانک سپه استان مرکزی از هفت و 9 دهم به هشت و سه دهم افزایش یافت و سرانه منابع شعب از 306 میلیارد به 445 میلیارد ریال و سرانه پرسنلی از 34 میلیارد به 48 میلیارد ریال رسیده است.
مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه خاطر نشان کرد: بانک سپه استان با این میزان رشد منابع رتبه نخست را در این حوزه بین بانک های استان به خود اختصاص داده است.
زند گفت: بانک سپه استان مرکزی پارسال در قالب اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج یک هزار و 576 فقره تسهیلات به مبلغ 168 میلیارد ریال به زوج های جوان استان پرداخت کرده است.
وی ادامه داد: یک هزار و 139 فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و 395 میلیارد ریال پارسال در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به واحدهای کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش به واحدها تولیدی استان را از برنامه های این بانک عنوان کرد و گفت: تسهیلات مورد نیاز طرح‌ها دارای نتایج کارشناسی مصوب در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت شده است.
زند گفت: 92 میلیون و 127 هزار دلار فعالیت ارزی شامل 371 فقره حواله به مبلغ 67 میلیون و 98 هزار دلار و 57 فقره اعتبار اسنادی به مبلغ 22 میلیون و 986 هزار دلار توسط بانک صادرات استان مرکزی انجام شده است که این فعالیت ها در حوزه اعتبارات اسنادی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 300 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: اکنون فعالیت های ارزی در تمامی شعب منطقه مرکزی به متقاضیان و تولیدکنندگان ارائه می شود و تعداد 10 شعبه نیز در حوزه حواله و اعتبار اسنادی ارزی فعالیت دارند.
مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه خاطر نشان کرد: چهار هزار و 574 فقره کارت اعتباری به مبلغ 507 میلیارد ریال سال گذشته در راستای رفع نیاز ضروری اقشار کم درآمد و کمک به اقتصاد این افراد پرداخت شده است.
بانک سپه با 31 شعبه در استان مرکزی فعالیت دارد.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.