به گزارش ایرنا، معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی در آیین بهره برداری از این جایگاه سوخت گفت: این جایگاه با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حاشیه روستای چوگان راه اندازی شده است.
حسین نجمی افزود: با بهره برداری از این جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز پنج فرصت شغلی فراهم شده است.
وی ادامه داد: این جایگاه دارای 2 نازل بنزین و 2 نازل نفت گاز است و با بهره برداری از آن 10 هزار نفر می توانند از خدماتش بهره مند شوند.
نجمی اظهارکرد: جایگاه سوخت چوگان به عنوان نهمین جایگاه سوخت شهرستان خمین در زمینی به وسعت 2 هزار و 500 متر با بنای 500 متر ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این جایگاه سوخت شمار مراکز خدمات سوخت رسانی استان مرکزی به 92 جایگاه افزایش یافت.
سرپرست فرمانداری خمین نیز در این آیین گفت: تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی و خدمات دولت در این راستا باید با صداقت و زبان ساده برای مردم بازگو شود.
احمد طهرانی افزود: اطلاع رسانی از خدمات و تلاش دولتمردان در راستای عدالت اجتماعی باعث دلگرمی و امید مردم نسبت به نظام و دولت می شود.
وی اظهارکرد: مردم دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند و اکنون نوبت دولتمردان است تا با ارائه خدمات شایسته در عرصه های مختلف عدالت اجتماعی را برقرار کنند.
سرپرست فرمانداری خمین، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را برنامه اولویت دار امسال این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای کاهش آمار بیکاری حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ضروری است.
طهرانی بیان کرد: خمین با موقعیت جغرافیایی ویژه و برخورداری از ظرفیت های بی نظیردر زمینه های گردشگری و کشاورزی سالانه پذیرای 500 هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
سرپرست فرمانداری خمین گفت: راه اندازی این جایگاه سوخت در روستای چوگان توسط بخش خصوصی با فراهم کردن فرصت اشتغال روستایی در شرایطی که با بحران خشکسالی و بیکاری شهرستان مواجه است ستودنی است.
طهرانی ادامه داد: هر متقاضی که بخواهد در زمینه های مختلف در این شهرستان سرمایه گذاری کنند از حمایت همه جانبه و تسهیل در امور برخوردار می شود.
در شهرستان 105 هزار نفری خمین، 9 جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز ، هفت جایگاه سی ان جی شامل چهار جایگاه 2 منظوره و سه جایگاه تک منظوره فعال است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.