به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ملاقات مردمی، افزود: حفظ اشتغال موجود و زمینه سازی شغلی جدید با ابزارهای کارشناسی، سیاستی است که با جدیت دنبال می شود و این مهم تنها با حل مشکلات صنایع به صورت منطقی و هدفمند به بار می نشیند.
وی ادامه داد: علت بخش عمده ای از مراجعه ها به استانداری و یا دیگر دستگاه های دولتی استان بیکاری و مشکلات اقتصادی ر است که گره گشایی از این معضل نیازمند وحدت رویه بین مسئولان و حمایت همه جانبه در تولید است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی بیان کرد: طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید تصمیم ارزشمند دولت تدبیر و امید در راستای احیای صنایع تعطیل و نیمه فعال بود که در سال جاری این سیاست با دامنه گسترده تر دنبال می شود.
وی بیان کرد: باید با برنامه ریزی جامع، صحیح و هدفمند و با اتکا به دانش، تخصص و توان داخلی، کاهش واردات و افزایش صادرات، بستر لازم را برای ایجاد اشتغال پایدار در استان فراهم کرد.
آقازاده اضافه کرد: ملاقات های مردمی با مردم نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می‌یابد.
وی افزود: شنیدن مشکلات و درد دل های مردم از طریق ملاقات عمومی تکلیف مدیران است و مسئولان استان باید این مهم را جدی گرفته و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.
استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی چه در مرکز استان و چه در شهرستان ها باید حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند و شرایط را به گونه ای فراهم کنند که هر فردی به آسانی بتوانند با آنان ارتباط بگیرد.
در این نشست به 12 درخواست شهروندان که بیشتر در حوزه اشتغال و تولید بود رسیدگی شد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.