سیدعلی آقازاده در این پیام که روز چهارشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: اینک ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا سرفصل نوینی در تاریخ ارتش های جهان به ویژه جهان اسلام گشوده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ارتش جمهوری اسلامی در رده های صف و ستاد علاوه بر پیشرفت در حوزه نرم افزار و سخت افزار نظامی، تولید و خودکفایی با رویکرد نوین و الکترونیکی کردن تجهیزات درعرصه دفاع ، به ایمان، تقوا و اخلاق نیز مسلح است.
استاندار مرکزی در ادامه این پیام تصریح کرده است : 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم در تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های نیروهای جان‌ برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران و تداعی گر حریت و آزادمردی فرزندان ارتشی است.
آقازاده بیان کرده است: امت غیور ایران اسلامی فراموش نخواهد کرد که مجاهدان دلیر وهمیشه سرافراز ارتش، زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.
استاندار مرکزی عنوان کرده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و برخورداری از سرمایه‌های جوان و خلاق و بهره‌ گیری از دانش روز دنیا در تولید، جنگ افزارهای دفاعی منحصر به فرد، توانسته پله‌های ترقی اقتدار و افتخار را در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و آموزشی طی کند و امروز به عنوان یکی از مقتدر‌ترین نیروهای مسلح در منطقه و جهان مطرح است.
29 فروردین ماه از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.