به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار امام راحل برای حفظ نهضت و دستاوردهای انقلاب است که از بدو تاسیس، هم در مسائل نظامی و هم در آبادانی ایران اسلامی نقش بی بدیلی ایفا کرده است.
در ادامه این پیام آمده است: سپاه پاسداران براساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام راحل، درهر عرصه ای که کیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: سپاه پاسداران از بدو تاسیس و در خنثی سازی توطئه های منافقین کورد دل در ترور شخصیت های انقلابی و ایجاد ثبات و امنیت کشور نقش موثری را ایفا کرده است.
در ادامه این پیام آمده است: در دوران دفاع مقدس نیز سپاه پاسداران دوشادوش سایر قوای نظامی با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل نقش موثری در بیرون راندن دشمن بعثی از خاک ایران اسلامی داشت.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی اساس برنامه های سپاه پاسداران است و قدرت نظامی این نیروی انقلاب خار چشم دشمنان اسلام است.
در ادامه این پیام آمده است: ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب است و نیروهای مسلح به خصوص سبزپوشان سپاه پاسداران باید در راستای صیانت از این نعمت الهی هر روز آماده تر از گذشته باشند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت ماه سال 1358 به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.
سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) با عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.