محمدرضا حاجی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدها توسط بخش خصوصی در دست ساخت است و با تکمیل آن ها بیش از 21 هزار فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد می شود.
وی ادامه داد: اراک با 201 جواز تاسیس صنعتی بیشترین و تفرش با سه مورد کمترین سهم در این بخش در سال گذشته داشته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: تاکنون یکهزار و 951 جواز تاسیس با سرمایه گذاری 17 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شده که با راه اندازی این واحدها 69 هزار و 550 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.
حاجی پور گفت: 872 طرح نیمه کاره صنعتی با پیشرفت فیزیکی 2 تا 90 درصد و با سرمایه گذاری بیش از 80 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در استان مرکزی در دست انجام است که در صورت بهره برداری ازآن ها بیش از 9 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: 224 طرح نیمه کاره صنعتی استان مرکزی با پیشرفت فیزیکی 60 تا 90 درصد و با سرمایه گذاری بیش از 17 هزار میلیارد ریال است که در صورت بهره برداری از این طرح ها بیش از 9 هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شهرستان اراک با 56 طرح بیشترین و خنداب و تفرش هر کدام با یک طرح کمترین سهم را از طرح های صنعتی نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی 60 تا 90 درصد در استان دارند.
استان مرکزی با 2 هزار و 800 واحد تولیدی رتبه چهارم توسعه یافتگی و رتبه نخست تنوع تولیدات صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.