به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پزشکی قانونی استان مرکزی، علی رضایی افزود: مراجعه کنندگان به این نهاد در مدت مشابه سال قبل هفت هزار و 255 مصدوم بود که میزان این مراجعه ها پارسال بیش از 2 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد:پنج هزار و 174 نفر از مراجعان پزشکی قانونی استان در سال گذشته مرد و بقیه زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی بیان کرد: در این مدت شهرستان اراک با سه هزار و 611 نفر و ساوه با یکهزار و 532 نفر به ترتیب بیشترین و آشتیان با 39 نفر کمترین آمار مراجعات به مراکز پزشکی قانونی را داشته اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی اظهار کرد: بیشترین آمار مراجعان سرپایی حوادث ترافیکی به مراکز پزشکی قانونی در سال گذشته با 806 نفر در مردادماه و کمترین آن با 473 نفر در آذرماه به ثبت رسیده است.
وی افزود: آمار فوتی های ناشی از حوادث وسایل نقلیه نیز در سال گذشته 524 مورد بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی گفت: 721 مصدوم حادثه کار نیز پارسال به مراکز پزشکی قانونی نقاط مختلف این استان مراجعه کردند.
رضایی افزود: 702 نفر از این مراجعان مرد و 17 مصدوم نیز زن بوده اند.
وی ادامه داد: در این مدت شهرستان اراک با 291 مصدوم و ساوه با 204 مصدوم بیشترین و خنداب با 6 مصدوم کمترین بار مراجعات به مراکز پزشکی قانونی داشتند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی اظهار کرد: در سال گذشته بیشترین آمار مراجعین سرپایی حادثه کار به مراکز پزشکی قانونی استان با 84 نفر در خرداد ماه و کمترین مصدومان نیز با 30 مصدوم در شهریور ماه به ثبت رسیده است.
وی اضافه کرد: آمار فوریت های ناشی از حوادث کار در سال گذشته در این استان 42 مورد بوده است که این مهم نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.
10 مرکز پزشکی قانونی در اراک، ساوه، زرندیه، خمین، محلات، دلیجان، آشتیان، تفرش، خنداب و شازند استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.