حجت الاسلام صفر قربانپور روز سه شنبه در نشست ستاد برگزاری پنجمین دوره رقابت قرآنی جشنواره گل های محمدی و گل های فاطمی دردلیجان، افزود: عمل به آموزه های قرآنی باعث ایجاد آرامش، کاهش اضطراب، نزدیکی به خداوند و غلبه بر هوای نفسانی است.
وی اظهارکرد: انس با قرآن و تعالیم آن اخلاق مداری را در جامعه افزایش می دهد و گرایش افراد به بزه و کجروی کم می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: پنجمین جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی استان با رویکرد برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های مختلف حفظ، مفاهیم قرآنی و نماز و بخش هنری در سال جاری برگزار می شود.
حجت الاسلام قربانپور افزود: برگزاری هفت هزار و 700 برنامه هنری و قرآنی از بخش های ویژه این جشنواره است که نشاط دینی و اجتماعی را ایجاد می کند.
وی بیان کرد: مرحله استانی این رقابت ها در دلیجان برگزار می شود و از شرکت کنندگان برگزیده در نیمه شهریور ماه با حضور مسئولان قرآنی کشوری و استاندار مرکزی تجلیل می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: جشنواره گل های محمدی و فاطمی دارای 2 وجه مجزا است که در یک بخش محتوای قرآنی در رشته های مفاهیم، حفظ، نماز و سایر رشته ها و در بخش دیگر موضوعات مقابله با آسیب های اجتماعی با بهره گیری از هنر گنجانده شده است.
حجت الاسلام قربانپور افزود: اجرای این برنامه با حضور بیش از 10 هزار شرکت کننده است.
وی افزود: این جشنواره با ظرفیت مردمی برگزار می شود.
چهارمین دوره جشنواره استانی قرآنی گل های محمدی و فاطمی استان مرکزی با حضور هفت هزار و 446 رقابت کننده از 9 شهرستان استان در شهریور ماه پارسال در شازند برگزار شد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.