به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب استان مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، گفت: فعالیت های این نهاد انقلابی در راستای امیدآفرینی و دستگیری از اقشار کم درآمد تعریف شده و نیاز است که اقدامات این نهاد در راستای رونق سکونتگاه های روستایی و آبادانی مناطق کمتر برخوردار در استان تقویت شود.
وی ادامه داد: وجود بافت های فرسوده از تهدیدهایی است که باید در سایه هم افزایی امکانات و برنامه هدفمند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجموعه شهرداری ها و دهیاری های این استان هر چه سریعتر و به بهترین شکل ممکن ساماندهی شود.
امام جمعه اراک اظهار کرد: مقابله با حاشیه نشینی و جلوگیری از گسترش این پدیده، خواسته مقام معظم رهبری است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید همه ظرفیت ها را در راستای تحقق این خواسته معظم له به کار بگیرد.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: توجه ویژه به مستضعفان و معلولان، اجرای طرح های هادی روستاها، ساماندهی بافت های فرسوده روستایی و مقاوم سازی مسکن روستایی، تجمیع روستاهای کم جمعیت و ارائه خدمات بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی و فرهنگی مستمر به روستائیان برای مقابله با پدیده حاشیه نشینی در شهرها از دیگر تکالیف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگاران ارزشمند امام راحل است که در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ تاسیس شد و افتتاح حساب ۱۰۰نیز در 25 اردیبهشت ماه همان سال بود.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.