محمود کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های بهداشت محیط این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیش از یکهزار بازرسی از اماکن تهیه و توزیع انواع غذا و رستوران ها شهری و بین راهی داشتند که در این بازرسی ها 2 واحد متخلف مهر و موم شد و 28 واحد نیز به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرددر این مدت 240 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در این شهرستان کشف و معدوم شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال همچنین پنج هزار و 489 نفر از جمله 33 بیمار قلبی و 128 مصدوم حوادث ترافیکی به بیمارستان آسیابک این شهرستان مراجعه داشتند که 28 نفر آنان از خدمات بستری بهره مند شدند.
کریمی گفت: 2 هزار و 412 نفر در نوروز امسال در سطح شهرستان زرندیه به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند و از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: در این مدت 90 حادثه رانندگی توسط شبکه بهداشت و درمان زرندیه خدمات رسانی شد که 77 حادثه جاده ای و 13 فقره درون شهری بود و در جریان این حوادث، 142 نفرمصدوم و برای پیگیری درمانی به بیمارستان شهدای آسیابک اعزام شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه گفت: مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس این شهرستان در ایام نوروز امسال 91 ماموریت غیر تصادفی را پوشش داد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای یک باب بیمارستان 67 تختخوابی و هفت مرکز بهداشتی، درمانی شهری و روستایی است.
6539/4896/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.