دکتر نعمت الله عزیزی شامگاه جمعه به ایرنا، گفت: این سانحه رانندگی حدود ساعت 19:40 امشب در ابتدای مسیر ساوه به سمت بوئین زهرا اتفاق افتاد.
وی افزود: در این سانحه سه خودروی چری، تیبا و پژو 206 با هم برخورد کردند و عوامل هلال احمر پایگاه رنگرز و نیروهای اورژانس شهر صنعتی و امانیه نیز بلافاصله پس از اطلاع از این سانحه به محل اعزام و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.
به گفته سرپرست سازمان اورژانس شهرستان ساوه در این حادثه 11 تن از سرنشینان هر سه خودرو مصدوم شدند که 9 تن از آنها توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید مدرس و 2 تن دیگر توسط نیروهای امدادی هلال احمر به بیمارستان شهید چمران منتقل شدند.
وی گفت: یکی از سرنشینان نیز با وجود اینکه توسط تیم امدادی جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید چمران ساوه منتقل شد اما به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.
امروز جمعه هفدهم فروردین همچنین 2 سانحه رانندگی دیگر در جاده های ساوه اتفاق افتاد، اولین سانحه در ساعت هشت دقیقه بامداد به دلیل واژگونی خودروی 206 در محور ساوه به سلفچگان (محدوده پل آوه) پنج تن مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.
در حادثه رانندگی دیگر که امروز ظهر اتفاق افتاد، برخورد پژو 405 با گاردریل در کیلومتر 30 اتوبان ساوه به همدان، 2 مصدوم داشت.
بدین ترتیب امروز 18 تن از شهروندان در حوادث رانندگی جاده های حوزه استحفاظی شهرستان های ساوه و زرندیه مصدوم و یک نفر هم جان خود را از دست داد.
با احتساب این 18 مصدوم، شمار مصدومین سوانح رانندگی در این شهرستان ها از 24 اسفند پارسال (زمان آغاز طرح نوروزی) تا امروز به 389 نفر رسید و پنج تن هم جان خود را از دست دادند.
6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.