محمد ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در نخستین نشست شورای اداری خمین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر افزود: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری با توجه به نیاز و ضرورت جامعه است.
وی ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد و معیشت از مهمترین مسائل جامعه است، شعارهای سال هم در همین راستا از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب می شود.
رضایی اظهار کرد: دشمن عزم خود را برای تضعیف اقتصاد ملی جزم کرده و با اهرم فشار و تحریم به دنبال نابودی تولید و اشتغال کشور است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی راهبردی کلیدی است که تحقق آن باعث رونق در بازار کسب و کار کشور می شود.
رضایی گفت: هیچ تهدیدی در حوزه امنیتی توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد و تهدید اقتصادی نیز برای دشمن به یاس و ناامیدی تبدیل می شود.
امام جمعه خمین نیز در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای داخلی گفت: مقام معظم رهبری به منظور بهبود وضعیت اقتصادی امسال را با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: کشور در بعد نظامی و سیاسی قدرتمند است اما در بعد فرهنگ و اقتصاد نیاز به همراهی و پشتیبانی بیشتری دارد.
امام جمعه خمین اظهار کرد: برای تحقق شعار امسال و حمایت از کالای داخلی باید محصول ایرانی مرغوب تولید شود و دولت از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند.
وی گفت: مسئولان با حمایت از تولید کالای داخلی و مردم با مصرف کالای ایرانی نقش تاثیرگذاری در اشتغالزایی دارند.
سرپرست فرمانداری خمین نیز در این نشست گفت: حمایت از تولید داخلی، تولید رقابت پذیر و نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای ایرانی سه ضلع تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.
احمد طهرانی ادامه داد: حمایت از تولید کنندگان، افزایش شرکت های دانش بنیان و بسترسازی برای تحقق ایده های منجر به تولید، وظیفه دولتمردان است.
طهرانی گفت: خمین از شهرستان هایی است که به دلیل خشکسالی های پی در پی از بیکاری و مهاجرت رنج می برد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
/3075 /7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.