سرهنگ پرویز اسدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه روز شانزدهم اسفند پارسال در اطراف یکی از کوره های آجرپزی شهر صنعتی کاوه رخ داد که جسد چوپانی 45 ساله در گودالی عمیق واقع در این ناحیه کشف شد.
وی افزود: پس از گزارش این حادثه به پلیس، تیم های تحقیقاتی نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل اعزام شدند و در بررسی ها به این نتیجه رسیدند که متوفی به قتل رسیده است.
سرهنگ اسدی اظهار کرد: در نتیجه فعالیت تیم های تخصصی پلیس با حضور در محل واقعه، کارآگاهان انتظامی پس از بررسی های لازم و کشف سرنخ هایی از این ماجرا، یکی از قاتلان که از همسایگان مقتول بود شناسایی و در عملیاتی برنامه ریزی شده دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی ها به قتل این چوپان اعتراف کرد و اعلام داشته دراین اقدام که با انگیزه سرقت احشام انجام شد، 2 نفر دیگر نیز با وی، همدست بودند.
وی با بیان اینکه سارقان موفق به سرقت گوسفندان در این اقدام مجرمانه نشدند، افزود: تحقیقات برای دستگیری 2 قاتل فراری که در قتل چوپان ساوجی نقش داشتند از سوی مامورین انتظامی ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به شهروندان اطلاع رسانی می شود.
در تاریخ پنجم فروردین سال جاری خبری با عنوان ' جسدی با هویت نامعلوم در شهر صنعتی کاوه کشف شد'، بر روی خروجی ایرنا، منتشر که روز جاری با دستگیری قاتل چوپان ساوجی، زوایای پنهان این ماجرا روشن شد.
شهرستان ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی پس از اراک است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
3075 /6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.