حمید رضا اشرفی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ترافیک سنگین موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های دلیجان این بالگرد تا 14 فروردین ماه جاری به ‌منظور ارائه خدمات هوایی امدادی به آسیب دیدگان احتمالی حوادث رانندگی در این منطقه مستقر خواهد بود.
وی اظهارکرد: بالگرد امدادی در تعطیلات نوروزی امسال در 2 مرحله در پایگاه همای سعادت دلیجان خدمات داشت که مرحله نخست از 26 اسفند ماه تا اول فروردین ماه بود.
وی ادامه داد: این بالگرد به همراه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر وظیفه پوشش امداد و نجات جاده های پر ترافیک استان را دارد و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن به حادثه دیدگان احتمالی امداد رسانی می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر دلیجان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال هشت حادثه رانندگی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در پایگاه امدادی همای سعادت دلیجان امداد رسانی شده است.
اجرای طرح ایمنی و سلامت از 28 اسفند ماه در این شهرستان کلید خورده که 2 پایگاه در ورودی جاده دلیجان - اصفهان و یک پایگاه همای سعادت در پنج کیلومتری محور دلیجان - سلفچگان دایر شده است.
شهرستان دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
دلیجان در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده و جاده این شهرستان در زمره راه های اصلی و پرتردد کشور طبقه بندی می شود.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.