محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علت افزایش دمای هوا استان مرکزی نفوذ یک سامانه گرمایی به کشور است و بیشترین افزایش دما در 2 روز آینده در اراک و ساوه خواهد بود.
وی توضیح داد: بیشینه دمای هوای شهرستان ساوه در روز چهارشنبه 32 درجه سانتیگراد بوده است که پیش بینی می شود فردا به 34 درجه سانتیگراد افزایش یابد.
کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان مرکزی خاطرنشان کرد: دمای هوای اراک نیز درگرمترین ساعت امروز 26 درجه سانتیگراد بود که فردا تا 28 درجه سانتیگراد نیز افزایش دما در این شهر رخ می دهد.
احمدیپیش بینی کرد: با عبور این سامانه گرم از کشور و استان مرکزی از روز جمعه دمای شهرستان های استان کاهش خواهد داشت و پدیده تند باد نیز برای این منطقه پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: پیش بینی وضعیت هوا برای روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت هوا شهرستان های استان صاف تا نیمه ابری است.
احمدی افزود: کمیجان با کمینه هشت درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و ساوه با بیشینه دمای 32 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان مرکزی در 24 ساعت گذشته بوده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.