محمدرضا حاجی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت رقم تسهیلات اعطایی به این واحدها در مجموع هشت هزار و 167 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: سال گذشته یک هزار و 765 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کردند که از این تعداد هزار و 55 واحد به بانک ها معرفی و 956 واحد تسهیلات دریافت کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: از واحدهای معرفی شده به بانک ها 289 واحد برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، 71 واحد برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت و 63 واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی و بازسازی در بخش صنعت و چهار واحد نیز در بخش معدن بوده اند.
وی افزود: همچنین 596 واحد کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و 32 مورد نیز برای دریافت سرمایه ثابت به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند.
حاجی پور یادآوری کرد: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.
وی افزود: متقاضیان می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.