محمد بهاروند روز یکشنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: 160 تن سیب و 230 تن پرتقال در سردخانه های شهر ساوه انبار و کار توزیع نیز آغاز شده است.
فرماندار ساوه اظهار کرد: در نشست های ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه، برای توزیع اقلامی مانند تخم مرغ،‌ برنج،‌ گوشت قرمز و مرغ منجمد نیز با قیمت تعادلی تدابیری اتخاذ شد.
وی تصریح کرد: تخم مرغ در بسته بندی های مختلف با قیمت هر کیلوگرم 67 هزار ریال در 10 نقطه از شهر ساوه و نیز در منطقه یل آباد در حال توزیع است و آمادگی توزیع در شهرهای غرق آباد، نوبران و ‌آوه نیز وجود دارد.
بهاروند اظهار کرد: 10 تن مرغ منجمد و 2 تن گوشت قرمز منجمد برای توزیع در بازارهای این شهرستان تخصیص یافته که عاملان فروش، در حال جذب و عرضه هستند.
فرماندار ساوه تصریح کرد: مرغ منجمد از قرار هر کیلوگرم 63 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت هر کیلوگرم 23 هزار ریال به شهروندان عرضه می شود.
وی گفت: 124 تن انواع برنج خارجی برای توزیع در شهرستان ساوه تخصیص یافته است.
بهاروند تصریح کرد: محصول برنج در سه نرخ 26،‌ 39 و 56 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم در حال توزیع است.
فرماندار شهرستان ساوه گفت: دانشکده علوم پزشکی با همکاری تعزیرات حکومتی نیز در تعطیلات نوروز، ضمن انجام بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات،‌ بر نحوه فروش و قیمت محصولات عرضه شده، نظارت دارند.
وی گفت: توزیع 2 هزار و 100 سبد کالا توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای خانواده های تحت پوشش این نهادها پیش بینی شده است.
شهرستان ساوه دارای 285 هزار نفر جمعیت است و دومین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.