به گزارش ایرنا، این بانوان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، والفجر هشت و اروند کنار بازدید و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند.
این زائران با پنج دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور می یابند و یک روحانی و یک راوی پیشکسوت، آنان را همراهی می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین بدرقه این بانوان بسیجی گفت: این افراد در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند و 2 پایگاه در شهرستان اندیمشک (پادگاه شهید زین‌الدین) و خرمشهر(اردوگاه شهید باکری) برای خدمات رسانی به زائران تجهیز شده است.
پاسدار محمدرضا رضایی افزود: اعزام راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سه مرحله از 26 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده انجام می شود.
فرمانده سپاه ناحیه اراک توضیح داد: افرادی که با اتومبیل شخصی، قصد سفر به مناطق عملیاتی را دارند نیز باید برای تهیه اسکان و غذای رایگان معرفی نامه لازم را از سپاه ناحیه اراک همراه داشته باشند.
وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور، یک اقدام فرهنگی عظیم است که باید برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی از آن؛ استفاده مناسب کرد.
امسال بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف استان مرکزی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.