علی اکبر کریمی روز پنجشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران در اراک، افزود: اجرای طرح 55 متری اراک سال هاست که با تاخیر همراه شده و می طلبد که مسئولان استانی و شهرستانی با تعیین تکلیف این طرح زمینه آسایش و آرامش مردم را فراهم کنند.
وی ایجاد یک مسیر ارتباط شرقی، غربی را از نیازهای ضروری کلانشهر اراک عنوان کرد و ادامه داد: نحوه ایجاد این ارتباط از طریق اجرای طرح 55 متری یا به شیوه های دیگر نیازمند کار کارشناسی است.
نماینده مردم اراک، کمیحان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف طرح 55 متری اراک باید در قالب طرح جامع این کلانشهر انجام شود که این طرح از حدود 2 سال گذشته تمام و پشت در شورای توسعه برنامه ریزی باقی مانده است.
کریمی گفت: طرح جامع کلانشهر اراک باید در شورای توسعه برنامه ریزی تعیین تکلیف و سپس به تصویب شورای عالی شهر سازی و معماری رسیده شود.
وی ادامه داد: مرجع لغو و یا اجرایی شدن طرح 55 متری کلانشهر اراک شورای عالی شهرسازی و معماری است و هرچه مراحل تعیین تکلیف این طرح در شورای توسعه برنامه ریزی سریعتر انجام شود مردم زودتر از بلاتکلیفی خارج می شوند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی رسانه ها را چشم و گوش مردم دانست و گفت: رسانه ها با انجام صحیح رسالت خود در تنویر افکار عمومی نقش مهمی در سلامت اجتماعی جامعه دارند.
کریمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استان مرکزی در سالی که گذشت با مشکلاتی در حوزه های مختلف صنعتی روبه رو بود و مسئولان برای حل این مشکلات تلاش های زیادی کردند.
وی ادامه داد: اصلاح ساختار مدیریت در شرکت آذر آب اراک افزایش تولید و فعالیت این شرکت را به همراه داشت.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اجرای صحیح اصل 44 قانون را از موضوع های ضروری در پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: روند اجرایی خصوصی سازی باید با کار کارشناسی صورت بگیرد تا شرکت ها با مشکل مواجه نشوند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی آن متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.