به گزارش ایرنا، خانه جوان اراک دارای 280 متر مربع زیربناست و برای بهره برداری از آن یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در آیین بهره برداری از این طرح گفت: خانه جوان با همکاری شهرداری اراک و استانداری مرکزی به صورت موقت برای استفاده سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان فراهم شده است.
عابد حقدادی افزود: ساختمان خانه جوان اراک در 2 طبقه و با اعتبارات ابلاغی وزارت ورزش تامین شده است.
وی بیان کرد: این ساختمان شامل دفاتر سازمان های مردم نهاد، سالن آموزش و جلسات است.
در سفر معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده، گالری گل حامی اراک نیز در زمینی به مساحت 550 متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد تعاون زندانیان استان مرکزی به بهره برداری رسید.
در این مرکز انواع گل و گیاهان زینتی و لوازم و تجهیزات وابسته تولید می شود و با بهره برداری از آن زمینه یک هزار و 800 نفر ساعت اشتغال فراهم شده است.
نشست شورای اداری و دیدار با جمعی از بانوان منتخب استان مرکزی، راه اندازی مرکز خوداشتغالی بانوان اراک، بازدید از اورژانس اجتماعی استان مرکزی و کارگاه اشتغالزایی روستای گوار اراک و نشست با جمعی از فعالان سیاسی از دیگر برنامه های سفر یک روزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به استان مرکزی است.
استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران با دارا بودن 12 شهرستان، دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.