به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل بینیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، افزود: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری است و پشتیبانی و حمایت قاطع از ولایت فقیه کمترین کاری است که باید انجام داد.
وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان و کارگزاران نظام باید بیش از پیش در حفظ وحدت و یکپارچگی ملی زیر سایه ولایت مطلقه فقیه بکوشند.
امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود صداقت و راستگویی را عامل موفقیت جامعه دانست و گفت: شایعه پراکنی و دروغ پردازی در میان مردم توطئه دشمنان است که می خواهند از این طریق بین مسئولان و ملت فاصله بیندازند و می طلبد با بصیرت و آگاهی روز به روز پیوست های عاطفی و وحدت در لایه های اجتماعی تقویت شود.
وی بیان کرد: کذب و دروغ از جمله آفت هایی است که از لحاظ فردی و اجتماعی به انسان لطمه می زند و در آیات و روایات نیز این رفتارها نکوهیده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: دروغگویی برخاسته از عقده حقارت و کمبود شخصیت است و باید با اشاعه اخلاق مداری تلاش شود که با تکیه بر فرهنگ دینی، صداقت و درستی در جامعه گسترش یابد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: بصیرت رسانه ای و آگاهی و قدرت تشخیص در صحت اخبار منتشره از موضوعات مهم در شرایط کنونی است چرا که دشمن از طریق شگرد انتشار اخبار کذب و القا مطالب غیر واقع می کوشد به نظام اسلامی ضربه بزند و تفرقه افکنی کند.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و افتتاح حساب ۱۰۰، در بیست و پنجم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرد.
3017/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.