سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اعزام راهیان نور دانشجویی از 17 تا 15 اسفندماه جاری انجام می شود که بر این اساس یک گروه دانشجویان برادر و 2 گروه دانشجویان خواهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
وی توضییح داد: این دانشجویان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، خرمشهر، هویزه و محل عملیات فتح المبین در استان خوزستان بازدید می کنند.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: اردوگاه سردار شهید رحیم آنجفی در شهرستان خرمشهر، اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز و اردوگاه شهید زین الدین شهرستان اندیمشک محل استقرار زائران مناطق عملیاتی در استان خوزستان است.
وی با بیان اینکه اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز از 20 مهرماه امسال آغاز و در حال انجام است، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، اعزام راهیان نور دانش آموزی تا 15 اسفندماه جاری ادامه دارد و در این مدت هشت هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده اظهار کرد: هر کاروان راهیان نور دانش آموزی متشکل از 240 دانش آموز است که یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس نیز در هر اتوبوس دانش آموزان را در این سفر معنوی همراهی می کنند.
وی گفت: راهیان نور عمومی نیز از 25 اسفندماه امسال آغاز و تا 15 فروردین سال آینده نیز ادامه دارد که مردم به صورت خودجوش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر می کنند.
وی اضافه کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب مهمترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.
سال گذشته بیش از 15 هزار دانش آموز، دانشجو و اقشار مختلف بسیج استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.