به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز شنبه در نشست با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان مرکزی در اراک افزود: تشکل های دانشجویی باید فارغ از نگرش خاص سیاسی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.
وی بیان کرد: وحدت و انسجام فراگیر مولفه اصلی حیات تشکل های دانشجویی است و دانشجویان به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ وحدت در جامعه وظیفه دارند در بارور کردن اندیشه های ناب انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی به کار گیرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی در اولویت اهداف مسئولان قرار دارد و تلاش های مناسبی در دولت تدبیر و امید انجام شده است .
حقیقی اظهار کرد: همه تشکل هایی که در چارچوب قانون فعالیت دارند مورد حمایت هستند و تعامل با این تشکل ها از برنامه های اصلی دولت و حاکمیت است.
وی عنوان کرد: با هم افزایی مسوولان با دانشجویان می توان مشکلات را با دقت نظر بیشتری رصد کرد و همه باید برای توسعه بیش از پیش استان مرکزی گام های بلندی بردارند.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: از نقد سازنده و منصفانه استقبال می شود زیرا این نقد، نقش موثری در پیشرفت و اصلاح پذیری جامعه دارد.
89 هزار و 763 دانشجو و 6 هزار و 917 استاد در دانشگاه های استان به امر تحصیل و آموزش اشتغال دارند.

*** همراهی صنعت با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ضرورتی جدی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست هماهنگی مسابقات جام یادگار امام (ره) نیز در سخننانی گفت: حمایت حوزه صنعت از فعالیت های ورزشی در استان اولویتی جدی است که باید مد نظر قرار گیرد.
فتح الله حقیقی تصریح کرد: میزبانی استان مرکزی از رویداد ورزشی جام یادگار امام (ره) فرصت مغتنمی برای مطرح شدن ظرفیت های ورزشی این استان در عرصه ملی است.
وی ادامه داد: باید از تمام امکانات و ظرفیت های موجود استان در راستای هرچه با شکوه برگزار شدن مسابقات جام یادگار امام (ره) بهره گیری شود.
3005/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.