به گزارش ایرنا، این آیین با حضور فرماندار ساوه، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ،جمعی از مدیران اجرایی، روحانیون و اقشار مردم شهرستان ساوه در غرق آباد از بلوار امام خمینی (ره) آغاز شد و پیکر مطهر این شهدای والامقام در بوستان شاهد به خاک سپرده شد.
همچنین پیکر 2 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس نیز با حضور پرشور مردم شهرستان زرندیه و همراهی مسئولان این شهرستان در شهر زاویه تشییع و خاکسپاری شد.
جمع کثیری از مردم شهرستان زرندیه برای وداع با شهدای گمنام در آیین تشییع در زاویه حضور یافتند و پیکر این شهدای از حوزه بسیج ولیعصر (عج)این شهر تا مجتمع فرهنگی هنری با حضور مردم تشییع شد.
امام جمعه شهر زاویه در آیین تشییع این شهدا، گفت: شهدا سرمایه ارزشمند نظام اسلامی هستند که با خون خود از ارزش ها و آرمان های انقلاب و حریم ولایت دفاع کردند و کمترین تکلیف هر ایرانی ادامه راه آنان است.
حجت الاسلام عباسعلی سلطان زاده افزود: امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد مرهون خون پاک شهداست و همه باید رهروی راستین راه آنان باشیم.
پیکر 2 شهید گمنام نیز عصر روز سه شنبه در شهر پرندک از توابع ساوه تشییع می شود و این شهدا در گلزار شهدای شهر رازقان خاکسپاری می شوند.
6539/4896/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.