به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نمار جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهر افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران در جای جای کشور با وجود اینکه به برخی مسایل نقد داشتند، هدفمند برای دفاع از نظامشان به صحنه آمدند و اعلام کردند که پای انقلاب خواهند ماند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولین خواستند تا قدر این ملت بی نظیر را بدانند و با روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز ایران خدمت کنند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی نظام اسلامی از فرهنگ و مکتب عاشورایی و حسینی نشات گرفته و هرگز ملت شریف ایران در برابر دشمنان کوتاه نمی آیند و دنیا باید بداندکه ملت ایران پرچم انقلاب را بر زمین نخواهد گذاشت عاشقانه از آرمان های دینی و فرهنگی خود حراست می کند.
حجت الاسلام نیشابوری به مناسبت روز شهدای روحانی نیز گفت : نقش روحانیون در جبهه های حق و باطل چشمگیر بود و بسیاری از فرماندهان نظامی از روحانیون و طلاب بودند.
وی توضیح داد: وجود 455 روحانی شهید در دوران دفاع مقدس بیانگر تلاش صادقانه این قشر است و امروز نیز روحانیان باید با همت مضاعفی در بیدار سازی نسل جوان و معرفی دستاوردهای نظام و اهداف آن در صحنه باشند.
امام جمعه آشتیان از خواهران جوان خواست از فرصت استفاده کنند و در حوزه علمیه خواهران شهرستان ثبت نام کنند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.
6013/خبرنگار و انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.