به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در برابر مردم مسئول هستند و منابع ملی و بیت المال باید در راستای ایجاد اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی اقشار مختلف مردم به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: اعتبارات دولتی باید بر اساس اولویت بندی و به بهترین شکل ممکن هزینه شود و دستگاه های نظارتی باید دامنه رصد خود را گسترده تر کرده و از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری کنند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: برنامه ریزی و تعیین چشم انداز نیز یکی دیگر از وظایف مدیران دستگاه های اجرایی است که ضمن مدیریت منابع و هدایتگری اموال بیت المال، مدیران را از روزمرگی دور می کند.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی امانت بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا است و مجموعه مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم باید در هر شرایطی حفظ ارزش های انقلابی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مسئولیت در جامعه ایران اسلامی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که در جامعه ایران اسلامی مسئولیتی دارند، باید خدمت صادقانه و گسترش عدالت را در دستور کار خود قرار دهند.
وی در ادامه سخنان خود از حضور معنا دار مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن نیز تقدیر کرد و گفت: وحدت، انسجام ملی و پشتیبانی از ولایت فقیه یک بار دیگر از سوی مردم و مسئولان به منصه ظهور گذاشته شد.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: با وجود اینکه دشمنان نظام اسلامی از ماه های گذشته برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم، مسئولان و روحانیت برنامه ریزی کرده بودند، اما ملت انقلابی بار دیگر بصیرت و بلوغ سیاسی خود را نشان دادند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
وی گفت: عشق و علاقه ملت نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بی پایان است و مردم پشتیبانی از ولایت فقیه را وظیفه ذاتی خود می دانند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تفسیر بخشی از خطبه قاصعه نهج البلاغه امام علی (ع) تکبر، غرور و تعصب را آفت مدیریت جامعه دانست و گفت: تواضع و فروتنی باید شالوده فعالیت مدیران در جامعه ایران اسلامی باشد.
کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار روزهای چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.