سید علی آقازاده روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم همیشه در صحنه ایران و استان مرکزی با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که انقلاب اسلامی را همچون روز نخست تایید می کنند و بر تداوم آن تاکید دارند.
وی ادامه داد: ملت غیور ایران سرمایه بزرگ نظام اسلامی است که در حیات 40 ساله انقلاب اسلامی به عناوین مختلف اتحاد و یکپارچگی، درک بالا، بصیرت و غیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشته اند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز دشمنان و توطئه های آنان را ناکام گذاشتند.
استاندار مرکزی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از رخدادهای بی نظیر تاریخ معاصر است چرا که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) توانستند پایه های نظام مستبد پهلوی را در هم بشکنند و دست استعمار را از ایران کوتاه کنند و ادبیاتی که به برکت انقلاب اسلامی پا گرفت امروز اقتدار و عزت ایران را رقم زده است.
آقازاده افزود: شتاب و پیشرفت همه جانبه کشور پس از انقلاب اسلامی بر منبای الگوی حکومتداری دینی و به برکت هدایت های رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح و همدلی و وحدت مردم و مسئولان حاصل شده و امروز ایران اسلامی قدرت بی چون و چرا در منطقه خاورمیانه است.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که ملت ایران با قوت دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و از آرمان ها و ارزش های این انقلاب و خون شهدا و ولایت فقیه صیانت می کند.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.