به گزارش ایرنا، علی اکبر کریمی شامگاه شنبه در یادواره شهید محمد نبئی در مسجد جامع سنجان افزود: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد و به عنوان یک ملاک و معیار اداره جامعه در جهان بشریت مطرح شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که باور آن برای جهانیان مشکل بود.
کریمی اظهار کرد: در شرایطی که ایران اسلامی مملو از سیاهی و ظلمت بود، نور انقلاب اسلامی نمایان شد و با پیروزی انقلاب اسلامی، سیاهی محو شد.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تاکید امام خمینی (ره) و نقش مردم در حکومت و مردم سالاری دینی در سریع ترین زمان ارکان حکومتی خود را مبتنی بر مردم شکل داد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی بود که با تفکری جدید مطرح شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: احیای هویت ملی از دیگر مزیت های انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: امروز دنیا به استقلال ملت ایران اذعان دارد و هیچ کسی نمی تواند آن را انکار کند و این مهم توفیق دیگر انقلاب اسلامی است.
کریمی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران در عرصه سیاسی مستقل تصمیم گیری می کند و استقلال نظامی ایران به گونه ای است که توانایی دفاع در برابر دشمنان را دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای بزرگ این نظام بر کسی پوشیده نیست.
وی گفت: صادرات بیش از 44 میلیارد دلاری ایران نشان از قدرت و اقتدار صنایع و تولیدات این کشور است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 115 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود.
کریمی بیان کرد: در آموزش عالی، ارتباطات، جاده سازی، برق رسانی، آبرسانی، گاز رسانی، ایجاد شبکه های فاضلاب و سایر بخش ها توفیقات حاصل شده با قبل پیروزی از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران با اتکا به ایمان و جوانان پرشور و نشاط و تلاش و مجاهدت، آینده ای روشن خواهد داشت و پرچم آن به دست صاحب واقعی آن امام زمان (عج) برسد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت و انسجام یک امر ضروری در کشور است.
کریمی بیان کرد: 22 بهمن از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است و همه باید در راهپیمایی این روز، حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.
اراک مرکز استان مرکزی است و 520 هزار نفر جمعیت در این شهر زندگی می کند.
3005/3075/خبرنگار/معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.