محمدرضا حاجی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حمایت از طرح های اقتصادی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از تاکیدهای کارگروه رفع موانع تولید کشور است که به استان مرکزی نیز ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: پیش بینی سرمایه گذاری طرح های اقتصادی نیمه تمام استان مرکزی بیش از 2 هزار و 700 میلیارد ریال است که بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری، آورده بخش خصوصی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: علاوه بر طرح های اقتصادی نیمه تمام، بیش از 2 هزار پروانه تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 219 هزار و 521 میلیارد ریال و اشتغال بیش از 80 هزار نفر صادر شده است.
وی اظهار کرد: امسال بیش از 6 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بیش از 850 واحد تولیدی استان مرکزی تزریق شده که این میزان تسهیلات از میانگین کشوری پیشی گرفته است.
حاجی پور با بیان اینکه سامانه بهین یاب همچنان فعال است، ادامه داد: متقاضیان می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند که سال گذشته، یک هزار و 66 واحد، حدود هفت هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.