به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده در دهمین روز از دهه مبارک فجر با سفر به شهرستان زرندیه در دیدار با خانواده شهید اهل علی فتحی در روستای نصیرآباد بخش مرکزی این شهرستان افزود: راه شهیدان باید سرمشق و الگویی برای همه باشد و امید است نام و راه این عزیران به بهترین شکل ممکن ادامه یابد.
وی بیان کرد: خانواده شهیدان از جایگاه بالایی در جامعه برخودارند و حفظ حرمت آنان بر همه ضروری است.
شهید اهل علی فتحی در سال 1361 در مناطق عملیاتی جنوب کشور به درجه رفیع شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در سال 1374 توسط گروه تفحص پیدا شد و در زادگاهش به خاک سپرده شده است.
در دهمین روز از دهه مبارک فجر خانه بهداشت روستای صدرآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال، 2 طرح آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 400 میلیون ریال، گلخانه هیدروپونیک روستای بربر بخش مرکزی در شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و مجتمع خدمات رفاهی مهتاب زرندیه با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد و 500 میلیون ریال در ورودی شهر مامونیه واقع در اتوبان تهران به ساوه افتتاح می شود.
تحویل کلید پنج واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مامونیه و بهره برداری از راه ارتباطی 12 روستای بخش مرکزی زرندیه با 17 میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه های سفر یک روزه مقامات ارشد اجرایی استان به شهرستان زرندیه است.
استاندار مرکزی همچنین با مردم در مسجد روستای تقلیدآباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز دیدار می کند.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر از نظر وسعت دومین و از نظر جمعیت پنجمین شهرستان استان مرکزی است که درشاهراه مرکز به غرب و جنوب کشور قرار دارد.

4896/6539/6013/ خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.