به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل ساختمان شهرداری و مرکز جامع سلامت شبانه روزی جاورسیان و واحد تولیدی محصولات کشاورزی (گلخانه ای) خنداب است.
ساختمان شهرداری جاورسیان با زیربنای یک هزار و 100 متر مربع در 2 طبقه ساخته شده که برای تکمیل و راه اندازی آن 6 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و داخلی این شهرداری صرف شده است.
مرکز جامع سلامت شبانه روزی جاورسیان نیز در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع با صرف اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که به آغاز به کار آن 10 فرصت شغلی در این منطقه ایجاد شده است.
این مرکز بهداشتی و سلامت با سه پزشک عمومی، یک دندانپزشک، یک ماما و کارشناسان بهداشت خانواده و محیط به اهالی منطقه خدمت رسانی می کند.
واحد تولیدی محصولات کشاورزی (گلخانه ای) خنداب نیز در زمینی به وسعت 6 هزار متر مربع با چهار هزار و 200 متر مربع زیربنا ایجاد شده است.
آورده شخصی سرمایه گذار این طرح یک میلیارد ریال است و برای بهره برداری از آن 500 میلیون ریال تسهیلات از صندوق توسعه بخش کشاورزی و یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانک کشاورزی پرداخت شده است.
با افتتاح این طرح زمینه اشتغال 10 نفر در این گلخانه ایجاد شده است.
استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان خنداب از واحد تولیدی کیف و چمدان مسافرتی این شهرستان نیز بازدید کرد.
این واحد تولیدی در زمینی به وسعت یک هزار متر با زیربنای 150 متر ایجاد شده که 12 نفر در آن مشغول به کار هستند و با بهره برداری از طرح توسعه آن زمینه اشتغال 35 نفر دیگر فراهم می شود.
با حضور استاندار مرکزی عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی روستای گازران نیز در زمینی به مساحت یکهزار و 250 متر مربع امروز آغاز شد.
برای اجرای این طرح یک میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان و 800 میلیون ریال از محل مشارکت های دهیاری روستای گازران در نظر گرفته شده است.
استاندار مرکزی در بدو ورود خود به شهرستان خنداب در گلزار شهدای جاورسیان حضور یافت و به مقام والای شهدای این منطقه ادای احترام کرد.
شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 60 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/6013/خبرنگار: مهدی عظیمی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.