به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به امامزاده زبیده خاتون دلیجان در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها در شهرستان دلیجان 370 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، ملی و آورده بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
وی اظهارکرد: این طرح ها شامل هشت طرح صنعتی، پنج طرح کشاورزی، یک طرح آموزشی و مابقی نیز طرح های عمرانی، خدماتی و زیر بنایی است.
آقازاده افزود: با بهره برداری از این طرح های اقتصادی 110 فرصت شغلی پایدار مستقیم در این شهرستان فراهم شده است.
استاندار مرکزی بیان کرد: سه طرح صنعتی تولید قیر، عایق رطوبتی و الیاف پلی استر از جمله های طرح های شاخصی است که ظرفیت تولید سالانه 20 هزار تن و 12 هزار تن را دارند.
اقازاده اظهارکرد: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، طرح تصفیه خانه آب شهر دلیجان با دبی 150 لیتر در ثانیه و طرح مخزن 500متر مکعبی شهر نراق نیز تکمیل و به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: بهره برداری از طرح گاز رسانی به بقعه امامزاده زبیده خاتون در نراق و ساختمان شورای اسلامی شهر نراق نیز از دیگر طرح های بهره برداری شده در این شهرستان است.
استاندار مرکزی در سومین روز از دهه فجر در سفر به شهرستان دلیجان با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و با خانواده شهید علی رودی و محمد براتی اولین شهید مدافع حرم شهر نراق دیدار کرد.
بهره برداری از طرح های صنعتی از برنامه های دیگر سفر استاندار مرکزی به این شهرستان بود.
در سومین روز از دهه فرهنده فجر استاندار عصر امروز شنبه به شهرستان محلات سفر می کند و ضمن دیدار با خانواده معزز شهدا چند طرح صنعتی را بهره برداری می کند.
در ایام الله دهه فجر 200 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان دلیجان اجرا می شود.
دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 51 هزار نفر جمعیت است و قطب تولید عایق رطوبتی و الیاف پلی استر کشور محسوب می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.