معاون پرورشی ‌و فرهنگی اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش استان مرکزی روز شنبه در حاشیه این آیین نمادین در مدرسه دخترانه فرهنگیان قدس اراک در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه امام راحل به ملت ایران است که در آستانه چهل سالگی همچنان با اقتدار به پیش می رود و نسل جوان کشور از داشتن این سرمایه به خود می بالند.
علی شیرخانی افزود: یوم الله دهه فجر با هدف آگاهی بخشی و آشنایی جوانان با وقایع و اتفاقات دوران انقلاب اسلامی، ایجاد شادی و نشاط و امید بخشی در جامعه به صورت مردمی برگزار می شود و دانش آموزان نیز به عنوان قشر فهیم و موثر در آن حضور آگاهانه دارند.
وی، وجود رهبری و وحدت کلمه در جامعه را 2 ویژگی بارز انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با وجود رهبری آگاه و هوشیار و با اتحاد در برابر ظلم و ستم حکومت طاغوت و جهانیان ایستادگی کردند و انقلاب را اسلامی را به پیروزی رساندند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با با شعار استقلال و آزادی در برابر تمامی توطئه های دشمنان و تحریم ها ایستادگی کرده است و روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده شده است.
شیرخانی گفت: تفکر انقلابی در سایه حاکمیت دینی دشمنان ایران اسلامی را وحشت زده می کند و به همین دلیل است که از هر ظرفیتی در حوزه تبلیغی و فضای مجازی برای توطئه علیه کشور بهره گرفته می شود و هوشیاری مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در این زمینه ضروری است.
شیرخانی بیان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان باید هوشیار باشند و در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی این مرز و بوم تلاش کنند.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/6013/خبرنگار: مهدی عظیمی*** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.