فتح الله حقیقی عصر جمعه در آیین آغاز به کار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینما عصر جدید اراک افزود: زبان ها بخش جدایی ناپذیر از میراث مشترک فرهنگی ملت ها محسوب می شوند.
وی ادامه داد: یکی از مولفه های کلیدی هنر آن است که تحمیل دیدگاهی به مخاطب ندارد و در واقع این مخاطب است که با اندیشه خود، تصمیم سازی می کند.
‌حقیقی افزود: جامعه همواره به هنر و هنرمند نیاز دارد و تاریخ انقلاب سرشار از نقش آفرینی های هنری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به نقش والای جوانان اشاره کرد و گفت: اولین استقبال کنندگان در آیین ورود امام خمینی (ره) به کشور جوانان و نوجوانان بودند.
حقیقی بیان کرد: امام خمینی (ره) با رعایت حرمت مردم و احترام به حقوق آنها همواره خود را خادم ملت می دانستند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نمی کردند.
معاون استاندار مرکزی ادامه داد: فکر و اندیشه امام جاودانه است و امروز باید اندیشه های متعالی آن پیر سفر کرده برای جوانان و نوجوانان تشریح شود.
حقیقی افزود: بهره برداری از خانه جوانان با هدف حفظ جایگاه و شان جوانان و پاسخگویی به مطالبات این قشر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال، عملیات اجرایی و بهره برداری از 803 طرح عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال آغاز می شود.
وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها، برای 7 هزار 546 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.
حقیقی عنوان کرد: پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی، نقشه راه دولت تدبیر و امید است و این مهم در استان مرکزی با جدیت دنبال می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در سخنانی گفت: اکران 42 و نمایش 14 فیلم در بخش عمومی پخش می شود.
محسن شریفی ادامه داد: پنج فیلم از این مجموعه به صورت ویژه به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.
وی اضافه کرد: اکران و پخش فیلم به جز گروه کودک و نوجوان تا روز 22 بهمن‌ماه در پردیس سینمایی عصر جدید اراک ادامه دارد.
3005/3075 *** خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.