به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه، افزود: انقلاب اسلامی معجزه قرن بیستم و تحقق وعده الهی برای احیای اسلام واقعی است.
وی افزود: بسیاری از افکار عمومی جهان، انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ دانستند و اندیشمندان و سیاستمداران بزرگ دنیا از این انقلاب، با عنوان رنسانس اسلامی یاد کردند.
خطیب جمعه ساوه بیان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب، باید آفات و تهدیدات این نظام قدرتمند را با هدف حفظ و استواری دستاوردهای ملت ایران، شناسایی و برطرف کرد.
وی تاکید کرد: با وجود هجمه های بدخواهان و استعمارگران باید عنوان کرد که انقلاب اسلامی ایران در راستای مبانی و آموزه های حاکمیت شریعت اسلامی شکل گرفت.
امام جمعه ساوه گفت: شایسته سالاری و برقراری عدالت اجتماعی از دیگر مولفه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است که اساس شکل گیری انقلاب اسلامی بر این امر استوار بود.
وی با اشاره به سخنان شهید دکتر بهشتی در باب انقلاب اسلامی افزود: به فرموده شهید آیت الله دکتربهشتی، انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش ها بود.
حجت الاسلام حسینی گفت: آمار سازی های دشمنان در حوزه های مختلف کشور، با هدف تخریب وجهه نظام و ایجاد ناامیدی در میان مردم است.
وی استقرار نظام مردم سالاری دینی و حاکمیت اسلامی و معنوری را از دیگر شاخصه های انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی نیز پیش از خطبه های نماز جمعه ساوه در سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران هم در حوزه های مختلف دارای آثار و برکات فراوانی بوده است.
حجت الاسلام محمد حاجی پور افزود: ارزش های اسلام ناب محمدی با طلیعه فجر انقلاب در کشور حکمفرما شد و به برکت این نظام، ایران اسلامی در صحنه های بین المللی و معادلات بزرگ، حضوری مقتدرانه دارد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی الگویی برای ملت های آزاده و مظلوم دنیا شده و روز جهانی قدس شده از جمله دستاوردهای نظام در حمایت از مظلومان است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: برخورداری بیش از یک هزار شهر و 37 هزار روستای کشور از نعمت آب، برق و گاز، از دستاوردهای ملموس انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حاجی پور گفت: دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای و اقتدار توان نظامی و دفاعی کشور در سال های اخیر به برکت انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است.
وی گفت: تنها راه نجات کشور در شرایط کنونی، پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و برنامه های اقتصاد مقاومتی است.
وی با یادآوری ناآرامی های ماه گذشته در کشور، گفت: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب باید بین مطالبات به حق مردم و فرصت طلبان تفکیک قائل شد.
6539/3075 خبرنگار: زینب احمر *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.