سید علی آقازاده روز جمعه در آیین بهره برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان امیر المومنین (ع) اراک افزود: تخصیص به موقع اعتبارات بیمارستان ولیعصر (عج) در راستای تثبیت طرح تحول نظام سلامت و رضایتمندی عمومی به صورت مستمر دنبال می شود.
وی بیان کرد: همه تلاش ها در استان مرکزی به کار گرفته شده تا طرح ملی توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) هر چه سریعتر به بهرداری رسد که با بهره برداری از آن، علاوه خدمت رسانی به مردم استان مرکزی، نیازهای درمانی استان های همجوار نیزتامین می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: مجوز 107 نیروی جدید برای طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اخذ شده است.
دکتر حسن طاهر احمدی افزود: با تلاش های صورت گرفته 100 تخت جدید به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اضافه می شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استان مرکزی به لحاظ تعداد تخت های بیمارستان از شاخص کشوری عقب تر است که تلاش های مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.
علی اکبر کریمی افزود: بیمارستان امیرالمومنین (ع) بزرگترین و بهترین سایت درمانی در استان مرکزی است و روند توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در آن سرعت مناسبی دارد .
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ادامه داد : امید است با بهره برداری کامل از طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری و بخش نخست طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، بتوان بخشی از کاستی های حوزه درمان این استان را جبران کرد.
کریمی اظهار کرد : با راه اندازی بخش سوانح و سوختگی در در 2 سال آینده، تحول قابل توجهی در مجموعه خدمات درمانی و بهداشتی استان مرکزی شکل می گیرد.
کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امیر المومنین (ع) اراک در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر و صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بخش ام آر آی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک نیز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
این طرح در زمینی به وسعت ۲۷۰ متر مربع احداث و با بهره برداری از آن، زمینه اشتغال هشت نفر فراهم شده است.
استان مرکزی با یک میلیون و 99 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان دارای 20 بیمارستان فعال با یک هزار و 945 تخت مصوب و 750 تخت فعال در قالب 85 بخش درمانی است.
3005/3075 /خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.