به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی ها با کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر استان مرکزی افزود: برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردمی به ویژه حضور گسترده جوانان تدوین شده است.
وی با بیان اینکه، دیدار بیش از 600 خانواده شهید و ایثارگر در اولویت برنامه های فرهنگی دهه فجر استان برنامه ریزی شده است، گفت: خانواده شهدا، مایه افتخار جامعه،و به عنوان میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنان افتخاری بزرگ است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در راستای پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و 62 شهید این دوران، ستاد دهه فجر استان در قالب 12 ستاد شهرستانی، 226 کمیته در سراسر استان، 33 ستاد شهری، 200 ستاد روستایی عشایری و 100 کمیته مردمی شکل گرفته است.
جانشین رییس ستاد دهه فجر استان گفت: برای افزایش مشارک مردم، نشست هایی با احزاب، جوانان و هنرمندان برگزار شده تا از ظرفیت این طیف، در سالگرد پیروزی انقلاب هم استفاده شود.
حقیقی افزود: نشست و مصاحبه با رسانه ها و میزگردهایی تخصصی در زمینه اقتصادی، عمرانی و صنعتی نیز از دیگر اولویت های پیش بینی شده در دهه فجر سال جاری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در شورای اطلاع رسانی گزارش عملکرد مدیران با حضور اصحاب رسانه بررسی خواهد شد و نخستین نشست این شورا با حضور فرماندار ساوه، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت و رییس دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.
حقیقی در ادامه با تقدیر از روابط عمومی های استان مرکزی گفت : امروز ثابت شده هرجا اطلاع رسانی با پیشرفت فناوری اطلاعات همسو باشد، اقدامات به صورت شفاف و واقعی منعکس شده است.
وی تصریح کرد : نباید روابط عمومی ها در انعکاس اخبار دستگاه ها کوتاهی کنند که در این صورت نهادهای غیررسمی عهده دار خبررسانی می شوند و این برای هیچ سازمانی پذیرفتنی نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی ها در راستای تکریم مردم نقش بسزایی دارند و با نهادینه کردن حقوق شهروندی در سازمان خود، باید نقش آفرینی کنند.
حقیقی افزود: روابط عمومی ها روند اطلاع رسانی شفاف توسط مدیران را در اداره خود بررسی و طرح هایی برای تقویت این حوزه ارائه دهند.
وی، به ظریب نفوذ 86 درصدی اینترنت در ایران اشاره کرد و گفت : فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی شفاف و فراگیر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در ادامه گفت: با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات مطلوبی در بخش بهداشت و درمان صورت پذیرفته است که باید برای مردم تبیین شود.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور شناخته می شود.
6991/3075/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.