به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در جمع طلاب حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک، افزود: جامعه روحانیت از دهه مبارک فجر در راستای تشریح ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی و برکات جایگاه ولایت فقیه در جامعه استفاده کنند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد ایجاد تفرقه و جدایی روحانیت از مردم گام بر می دارند که جامعه روحانیت باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرینی کند.
امام جمعه اراک بیان کرد: انتقال ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و بازگو کردن وحدت و یکپارچگی ملی در مقابله با استبداد و ظلم برای نسل امروز از دیگر وظایف جامعه روحانیت است.
وی افزود: روحانیت باید با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام جامعه را به سمت و سوی معنویت هدایت کند و در راستای تشریح سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جامعه روحانیت از آغاز نهضت امام خمینی(ره) در سال 1342 همواره در صحنه بوده اند و با جان و دل از آرمان های امام راحل پشتیبانی کرده و برای آحاد مردم روشنگری دینی داشته اند.
وی گفت: آشنایی با آرمان های نظام اسلامی، شهدا و امام راحل، منویات رهبری و بیان دستاوردهای نظام اسلامی باید محور برنامه های این دهه مبارک باشد.
امام جمعه اراک بیان کرد: اکنون نظام پزشکی و سلامت ایران اسلامی در رده بهترین نظام های پزشکی دنیا است و نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید ارزش این دستاوردهای انقلاب را بدانند.
بیش از پنج هزار طلبه خواهر و برادر در 23 حوزه علمیه در استان مرکزی تحصیل می کنند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.